2016. december 24., szombat

Villámposzt: Vigyázz csúszik!



Karácsony reggel hóesésre ébredni jó dolog. 7 óra után pár perccel már kint is voltam, hogy fussak pár kört a friss hóesésben. Semmi extra csak egy laza fél órás átmozgatás mielőtt beszippant a karácsonyi pörgés.
Elindulok a szokásos körbe-körbe útvonalon, nagy pelyhekben hullik a hó, szinte semmi mozgás az utcákon, az emberek még alszanak. Még a kutyák se ugatnak meg, egy-két autónyomon kívül sehol semmi, alszik még a város. Végig futok a Móricz Zsigmond utcán már kemény 800 métert haladtam
a mesevilágban, sehol egyetlen lábnyom ma reggel én vagyok az első aki itt végig megy. Jön a Garay 200 méteres lejtője, repülök lefelé, adja a flow. Az utca végén vagy egy éles fordító, kerítés vele szemben betonoszlop egy rohadt nagy fém elosztó szekrénnyel. Na pont eddig tartott a repülő fázis, ahogy kanyarodnék be akkorát vágódok, hogy dél-amerika teljes nyugati partvidékén is elrendelték a cunami riadót.
Milyen szerencse, hogy ez nem kint a hegyen történt, 150 méter és otthon lehetek. Nem gond, hogy nem hoztam telefont magammal, minek is az mikor, télen fut az ember. Persze 150 méter tud hosszú is lenni, hosszan tudja elemezni magát az ember. Fáj? Kicsit. Tudsz futni? Igen. Akkor futni kell! Most amíg az adrenalin löket elnyomja a fájdalmat, mert ha az kimegy sokkal rosszabb lesz. Az 5-ből 6 km lett, a vége kifejezetten jól esett. Aztán persze itthon megkapom a "letolást". Tetanuszt kérsz karácsonyra? Tudod, hogy néz ki mikor egy ilyen becsapódásnál szétrobban a csont, a térd (nem nem akarok karácsonykor is trancsírozós műtéti képeket nézegetni). Összefoglalva nagyjából 6 perce voltam kint mikor elestem, és rohadt nagy mázlim van, hogy a következő fél órát is futással tölthettem, nem pedig a földön fekve amíg valaki arra jár. Vigyázzatok magatokra! Az edzésnek csak akkor van értelme ha ésszel csinálja az ember.

Boldog Karácsonyt mindenkinek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése