2016. március 1., kedd

A Magas - Tátra téli szépségei


  A szezon indító Bükki Kilátások Fun Run előtt szerettem volna még egy kicsit mentálisan feltöltődni. Az pedig számomra csak igazi hegyek között megy, ezért a Kárpát Egyesület Eger szervezésében péntek délután elindultunk a Magas - Tátrába. Ezúttal szerencsénk volt az időjárással és szombaton gyönyörű időben mehettünk fel Tarajkáról a Rabló-házhoz végig a Nagy-Tarpataki - völgyön. Rengeteg ember használta ki a gyönyörű napsütéses időt, így a felfelé vezető ösvényen egymást előzgették a futók, a jégmászók és persze a sí és gyalog túrázók. A háznál tartott kisebb pihenő után, lefelé az erdő sávban már egész jó időt sikerült kocogni így még a jégből készült  kápolna megnézésére is maradt idő. De nehéz leírni inkább nézzétek:






Óriás lufik a gerinc fölött




Lomnic Tarajkáról nézve

Jégmászók 







Hétfőre szabadságot vettem ki, hogy kipihenjem magam. Persze ugyanúgy 6 előtt felébredtem mint mindig, ezért gondoltam kipróbálom mennyit is ért ez a 3 napi magashegyi kiruccanás. Délelőtti edzésként 10 km-en legjobb egyéni időt futottam, meglátjuk mi marad a lendületből a Fun Run-ra az év első versenyére.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése